در وبسایت روی گزینه "ورود ثبت نام" کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل، ثبتنام خود را انجام دهید. (کد فعالسازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد کردن کد فعالسازی، ثبتنام انجام میشود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات، کلیک و اطلاعات خود را تکمیل کنید.
پس از ثبتنام در غزال، با ورود به بخش حساب کاربری امکان ویرایش اطلاعات شما وجود دارد.
پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت آدرسها مراجعه نمایید.
شما میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.
برای خرید از غزال ابتدا باید حساب کاربری خود را در غزال بسازید، سپس کالاهای موردنظرتان را انتخاب کرده و به سبد خرید بیافزایید. با نهایی کردن سبد خرید، آدرس را هم مشخص کنید.و با انتخاب گزینه پرداخت، به درگاههای پرداخت متصل میشوید. بعد از پرداخت موفق، سفارش شما در فرآیند پردازش و ارسال قرار میگیرد و کد سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال میشود.
بله. داشتن حساب کاربری برای خرید الزامی است.
در حال حاضر هیچ محدودیتی برای تعداد سفارش کالا و یا مبلغ سبد خرید وجود ندارد.
در حال حاضر شما میبایست هزینه سفارش خود را از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید.
خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد و پرداخت مبلغ سفارش، فقط بهصورت آنلاین امکانپذیر است.
با توجه به این که مبلغ کسرشده در تراکنشهای ناموفق وارد حساب غزال نمیشود و نزد بانک حفظ میشود، به دلیل مغایرت بین بانکی بازگرداندن آن به حساب شما نیز بر عهده بانک است. انجام گرفتن این فرآیند در سیستم بانکی کشور معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت زمان نیاز دارد.
در صورتی که بعد از ۷۲ ساعت مبلغ برگردانده نشد و از طرف بانک اعلام شد که مبلغ به حساب غزال واریز شده است، با پشتیبانی غزال ارتباط برقرار کنید.
ارسال کالاها به غیر از شهر قم از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس خواهد بود. لازم بذکر است در شهر مقدس قم ارسال در همان روز و از طریق پیک خواهد بود.
در حال حاضر هزینه ارسال سفارشات کمتر از یک میلیون تومان (بجز شهر قم که 20 هزار تومان میباشد) 45 هزار تومان بوده و سفارشات یک میلیون تومان به بالا، رایگان میباشد.
بله، هنگام ثبت سفارش میتوانید نام شخص و آدرس دیگری را وارد کنید و گیرنده سفارش را تعیین کنید.
تمامی کالاهای ثبت سفارش شده روز بعد ثبت سفارش، به اداره پست یا شرکت تیپاکس تحویل داده خواهد شد. و بسته به زمان ارسال اداره پست یا تیپاکس 12 تا 72 ساعت زمان خواهد برد. سفارشات در شهر قم از طریق پیک در کمترین زمان ممکن ارسال خواهد شد.
وارد سایت غزال شده، روی گزینه سفارشهای من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. لازم بذکر است بعد از تحویل به پست، آدرس اینترنتی پست و کد رهیگیری مرسوله جهت پیگیری وضعیت سفارش، برای شما پیامک خواهد شد.
بله، امکان انصراف از خرید در تمام مراحل از ابتدای ثبت سفارش تا زمان تحویل به مشتری وجود دارد.
بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، میتوانید کالا را تحویل نگیرید .
-زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند امکان بازگشت سلیقه ای ندارند.
-لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان بازگشت ندارند.
-لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت ندارند.
-لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه، زیرپوش و بادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.
-کالایی همچون کتاب به دلیل حفظ سلامت ظاهری و رعایت حقوق مصرف کننده، امکان بازگشت به صورت سلیقه ای و با دلیل انصراف از خرید را ندارد.
-نوارهای صوتی و تصویری و نرمافزارهای رایانهای بستهبندیشده که به وسیله مصرفکننده باز شده باشند.
-لوازم آرایشی، کرم ها و لوسیون ها مطابق قوانین وزارت بهداشت به صورت پلمپ فروخته شده و امکان بازگشت ندارند.
-لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت ندارند.
-لباس های زیر مانند شورت های مردانه، زنانه یا بچه گانه، زیرپوش و بادی به دلیل مسایل بهداشتی قابل بازگشت نیستند.
-کالایی همچون کتاب به دلیل حفظ سلامت ظاهری و رعایت حقوق مصرف کننده، امکان بازگشت به صورت سلیقه ای و با دلیل انصراف از خرید را ندارد.
-نوارهای صوتی و تصویری و نرمافزارهای رایانهای بستهبندیشده که به وسیله مصرفکننده باز شده باشند.
چنانچه کالای ارسال شده از نظر (جنس، مدل، رنگ) متفاوت یا دارای عیوب ظاهری مانند (زدگی، پارکی خمیدگی و غیره) باشد، خریدار باید این مورد را از طریق راههای ارتباطی به پشتیبانی اطلاع دهد.
اگر مغایرت یا مشکل محصول بدون استفاده از کالا قابل تشخیص است، محصول باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
اما در صورتی که امکان تشخیص مغایرت یا مشکل محصول تنها با باز کردن بسته بندی قابل تشخیص باشد، باز شدن بسته مشکلی نداشته و امکان اعلام مشکل وجود خواهد داشت.
برای مرجوعی لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شده و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن باعث عدم قبولی در مرجوعی محصول میشود.
اگر مغایرت یا مشکل محصول بدون استفاده از کالا قابل تشخیص است، محصول باید در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
اما در صورتی که امکان تشخیص مغایرت یا مشکل محصول تنها با باز کردن بسته بندی قابل تشخیص باشد، باز شدن بسته مشکلی نداشته و امکان اعلام مشکل وجود خواهد داشت.
برای مرجوعی لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شده و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن باعث عدم قبولی در مرجوعی محصول میشود.
درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته میشود که محصول محدودیت بهداشتی جهت بازگشت نداشته باشد، تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند:
-انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیز بوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد.
-انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد.
-انواع پوشیدنی های پارچه ای به شکلی که روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند چروک، از بین رفتن خط های تا، لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد همچنین برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
-انواع محصولات چرمی که دارای چروک ناشی از استفاده نباشد، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را نداشته باشد.
-انواع کفش ها در شرایطی که کفی کفش سالم و تمیز بوده ،خط خوردگی و تا شدگی و از بین رفتن بوی طبیعی کفش اتفاق نیفتاده باشد.
-انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد.
-انواع پوشیدنی های پارچه ای به شکلی که روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند چروک، از بین رفتن خط های تا، لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد همچنین برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
-انواع محصولات چرمی که دارای چروک ناشی از استفاده نباشد، بو و برخورد با مواد مخرب چرم را نداشته باشد.
در صورتی که بسته بندی اولیه یا پلمپ محصولات آرایشی و بهداشتی خدشه دار و یا از حالت اولیه خارج شده باشد، امکان بازگشت ندارند.
چنانچه کالای دیجیتال یا الکترونیک و لوازم برقی خریداری شده توسط مشتری با کالای ارسال شده توسط غرفه دار از نظر (جنس، برند، رنگ) متفاوت یا دارای عیوب ظاهری مانند (شکستگی، ترک خوردگی، زدگی و غیره) و عیوب فنی مانند نداشتن عملکرد صحیح باشد، مشتری باید حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت غیرکاری پس از دریافت کالا، به پشتیبانی اطلاع دهد و این دسته از محصولات شامل قانون 7 روزه نخواهد شد.